Office 365 - opbevar data online

Office 365

Med Office 365 får du mulighed for at gøre dit og dine medarbejderes arbejde lettere i hverdagen. Office 365 er en komplet værktøjskasse der indeholder en lang række værktøjer, som kan effektivisere din arbejdsdag samt styrke samarbejdet i virksomheden. 

Pakken giver dig adgang til de velkendte Office-applikationer (Excel, Word, m.fl), 1 TB online lagerplads i skyen samt cloud services som Skype for Business og Exchange Online.

De fleste løsninger inkluderer en fuld installation af Office, som du kan installere på op til fem PC’ere eller Mac computere, fem tables (Windows, iPad og Android) og fem smartphones.

Værd af vide om vores Office 365 løsning

 

Fordi Office 365 ligger i skyen, er dine Office programmer og filer altid tilgængelige og opdaterede. Uanset om du arbejder online, offline, fra din PC, Mac, smartphone eller tablet, kan du finde det du skal bruge, når du skal bruge det.

De fleste løsninger i Office 365 giver dig en indbakke på 50 GB, som du kan bruge til dine e-mails, kalendere og kontakter. Vælger du en E3 elle E5 enterprise løsning, er der ingen begrænsning på størrelsen af din indbakke.

Med Office 365 kan du sende e-mails på op til 150 MB, og dine e-mails, kalendere og kontaktoplysninger vil altid være synkroniseret på tværs af enheder.

Har du styr på alle mulighederne ved Office 365?

De fleste kender til basisprogrammerne Word, Excel og PowerPoint som alle er uundværlige værktøjer i enhver virksomhed. Men ved du, at Office-pakken indeholder mange flere applikationer som med garanti kan være mindst lige så gavnlige for din arbejdsdag og forretningsudvikling?

Det kan være svært at holde styr på alle Microsofts programmer og hvordan de udnyttes bedst muligt. For at give dig et bedre overblik af mulighederne ved Office 365, får du her et udsnit af en række produkter, som kan styrke din forretning.

 

Sharepoint

Sharepoint giver dig mulighed for at dele viden med dine kollegaer og medarbejdere. Sharepoint har gjort det lettere at håndtere og dele dokumenter på tværs af virksomheden og eksterne samarbejdspartnere. Samarbejdet styrkes, og I vil opleve et bedre workflow, hvor det vil blive lettere at finde, dele og samarbejde om opgaverne.

Sharepoint

Microsoft Teams

De fleste blev nok for alvor bekendt med Teams under Lockdown, hvor samtlige møder skulle afholdes virtuelt. Videoopkald er en effektiv måde til at mødes virtuelt og samarbejde i realtid. Derudover byder Teams også på funktioner som skærmdeling, chat, og fildeling som er med til at effektivisere arbejdet på tværs af lokationer.   

Yammer

Yammer er en åben og dynamisk kommunikationsplatform for virksomheder. Se det som et socialt netværk til intern kommunikation på tværs af din organisation. Opret grupper og netværk efter interesse eller projekter og hold hinanden informeret om nye opdateringer. Yammer er velegnet til både store og små virksomheder, og kan rumme op til 20.000 deltagere.

Publisher

Skab flotte og kreative designs og skabeloner til fx nyhedsbreve, kataloger, årsbøger og brochurer med Publisher. Som bruger har du mulighed for at skabe enhver udgivelse enten fra bunden eller med udgangspunkt i en af de eksisterende skabeloner. Del publikationen nemt og enkelt som mail, print eller online.

Office Delve

Delve hjælper dig med at holde styr på alle dine dokumenter på tværs af alle Office-programmerne. Du kan både finde egne og delte dokumenter – søg blot efter filnavn eller personer, og efter få sekunder vises dine søgeresultater. Andre vil ikke kunde se dine dokumenter, medmindre du har delt dem med kollegaerne. Delve er et godt samarbejdsprogram, hvor du og dine kollegaer kan redigere og dele fælles projekter.   

Onedrive

Gem dine filer, dokumenter, projekter og fotos i OneDrive, og få adgang til dem hvor som helst fra enhver enhed. Udover at du kan samle alle dine arbejdsfiler ét sted, fungerer OneDrive også som en ekstra sikkerhedskopi. OneDrive gemmer dine filer i skyen, så mister du din enhed, har du ikke mistet dine filer, da du altid kan tilgå dem via OneDrive.

Løsninger & priser

Få overblik over de mange muligheder i Office 365.

Se Office 365 løsninger her.

Se Office 365 priser her.

Få et tilbud

Er du interesseret i en eller flere af vores ydelser, eller har du nogen spørgsmål? Kontakt os med det samme og få svar hurtigst muligt.

Et udvalg af vores Hosted Services

Hosted Exchange

Hosted exchange er et uundværligt
værktøj for virksomheder, der vil
effektivisere kommunikation og udstråle
professionalisme overfor sine kunder

Webhotel

Afhængigt af dit behov kan du vælge et
webhotel som er dedikeret til et Open
Source CMS eller afvikling af PHP, ASP
eller begge dele

Hosted CMS

Hosted CMS betyder bedre
hjemmesider, hvor det er hurtigt og
nemt for medarbejdere, at udvikle,
justere og opdatere eller teste nye idéer